Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Sunday 31 July 2016

TRADITIONAL NAANTALI TRIP

P7020471 P7020349 P7020493  
Tässä pari kuvaa Naantalista, jossa kävimme muutama viikko sitten kaveriporukalla illastamassa ja nauttimasta kauniista kesäillasta. Meillä on tapana käydä tässä ihanassa kesäkaupungissa ainakin kerran vuodessa juuri tällaisella visiitillä. Normaalisti olen tykännyt vähän laittautua reissua varten, mutta nyt mulla oli tasan viisi minuuttia aikaa kotona ennen lähtöä. Kuvassa näkyy jumpsuit, johon rakastuin kaupassa silmittömästi. Kuvia katsoessa en kuitenkaan ole ihan varma, imarteleeko se sittenkään mun vartaloa, vai näyttääkö se enemmän yöpuvulta. Oh well, kyllä mä annan tolle vielä uuden mahdollisuuden, sillä tuo kuvio on mielestäni niin freesi! Muutenkin jumpsuiteista on parin viimeisen vuoden aikana tullut ihan mun lempparivaatteita, ja perus shortist + toppi -yhdistelmää ei nykyään tule puettua juuri koskaan. 

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home