Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Monday 22 August 2016

MINÄ LÄHDEN AUSTRALIAAN

P8210370P8210423P8210389P8210410P8210373P8210420
Perheeni mielestä olen aina ollut maailmanmatkaajatyyppiä. En tiedä mistä he ovat sen saaneet päähänsä, enhän mä edes ihan hirveästi ole matkustellut. Kuitenkin näen tekemäni reissut tähänastisen elämäni kohokohtina, ja olen aina nauttinut niistä täysin siemauksin. Jo usean vuoden ajan olen haaveillut working holiday -matkasta Australiaan, ja nyt mä vihdoin varasin yhden suuntaisen lennon Melbourneen! Ihan ei vielä tunnu todelliselta, mutta lähtöön on enää 43 päivää. Paljon on asioita hoidettavana, ja tällä kertaa luulen, että odottavan aika ei todellakaan käy pitkäksi. Tavoitteena olisi - taas kerran - postailla aktiivisemmin tänne blogiin, etenkin reissujuttujen tiimoilta. Ajattelin ihan fiilispohjalta kirjoittaa, mutta liittää mukaan myös informaatiota siltä varalta, että joku haaveilee samantyyppisestä matkailusta.

Tässä pari kuvaa eiliseltä, kun harrastettiin jälleen maakuntamatkailua. Käytiin Halikon Rikalanmäellä, josta on tehty paljon rautakauden löytöjä. Miljöö on kaunis, ja sieltä löytyy käsityöpajoja, kahvilaa, ravintolaa ja kesäisin tapahtumia. Sunnuntaina mikään ei tietenkään ollut auki, mutta oli mukava istua nurmikolla kauniiden rakennusten ympäröimänä.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Emmi Svensson said...

Moi, lähden ite kanssa melbourneen! Itseasiassa huomenna on lähtö :)! Milloin sulla on lähtö? Kauan aijot olla melbournessa/ausseissa ylipäätänsä?:) Oon itse 3kk melbournessa ja siinä ympäristössä ihan lomailemassa. Ois kiva vaikka tutustua kun tuut paikanpäälle! Mut löytää fbstä ihan nimellä Emmi Svensson.

21 September 2016 at 12:00  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home