Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Wednesday 31 August 2016

OON SUN FANI

P8300521 2P8300507P8300504P8300560P8300565
Mulla ei pitkään aikaan ole ollut mitään lempparibiisiä. Yleensä on muutama biisi, jota fanitan ihan täysillä, kuuntelen kaksi viikkoa niitä putkeen, jonka jälkeen tulee tunne, etten halua kuulla niitä enää koskaan. Näin ei tänä kesänä kuitenkaan ole ollut, sillä jostain syystä en ole hirveästi ehtinyt kuunnella musiikkia. Nyt kuitenkin löysin itselleni kunnon luukutusbiisin, nimittäin Antti Tuiskun "Suurin fani". Tää on niin hyvä! En oo koskaan ollut mikään Tuiskun fani, mutta tää uusi tuotanto iskee kyllä. Hiukan olin muuten ihmeissäni, kun vuosi sitten palasin Saksasta Suomeen ja yhtäkkiä kaikki olivat ihan sekaisin Antista... Mutta mielestäni on tärkeää pitää mieli avoimena, silloin voi löytää uusia kivoja juttuja.

Oon muuten miettinyt, miksi on ok tuomita toisten musiikkimakua jos se on vaikka radiossa soitettua? Esimerkiksi, joku kertoo olevansa menossa vaikka Justin Bieberin keikalle, ja suurimman reaktio on "hahah LOL ai sä meet Justiinan keikalle". Jos joku taas kertoo menevänsä vaikka Volbeatin tai Placebon keikalle, kukaan ei kommentoi samaan tapaan, vaikka kyseinen bändi ei omiin lemppareihin kuuluisikaan. Tämä ei itseäni mitenkään häiritse, mutta kunhan olen pannut asian merkille. Oletteko te huomanneet samanlaista ilmiötä?

Terveisin Justin Bieber tj 27!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home