Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Friday 28 October 2016

HUGE WAVES & LIFE UPDATE

thumb_PA250907_1024-2thumb_PA250968_1024-2thumb_PA250984_1024-2thumb_PA250860_1024-2 
Jo yli viikko vierähtänyt Sydneyssä, ja nyt vasta saan aikaiseksi postata kuvia täältä. Vain muutamana päivänä on ollut rantakeli, ja alkuviikosta aallot yltyivät todella suuriksi. Innostuin nappaamaan niistä muutamia kuvia, joten tässä nyt näitä (lisää tulossa..).

Viime postauksessa kirjoittelin, kuinka minun olisi aika pistää elämäni kuntoon. Sunnuntai-aamuna heräsin ahdistunena siitä, kuinka mulla ei ole töitä, ei kotia ja kohta ei rahaakaan. 

Kävin printtaamassa 10 kopiota CV:stäni ja lähdin liikkeelle. Halusin löytää töitä kahvilasta tai ravintolasta, ja aloitin eräästä Gourmet Burger -ravintolasta. Alle minuutti siitä kun olin lähtenyt, ravintolapäällikkö soitti ja pyysi heti koevuoroon. Olin hiukan hämilläni - Suomessa mikään ei koskaan olisi näin spontaania, varsinkaan työelämässä. Ennakkoluulottomasti suostuin kuitenkin heti, otin rätin kouraan ja ryhdyin tarjoilemaan asiakkaille annoksia ja siivoilemaan pöytiä. Ravintola on Bondi Beachin aivan keskustassa, joten siitäkin voi ehkä päätellä, että oli aikamoinen kiire. Selvisin mielestäni todella hyvin, vaikka en olekaan ennen tehnyt varsinaista tarjoilijan työtä. Myös johto taisi tykästyä minuun, sillä pääsin heti työvuorolistoille ja ensimmäinen työpäiväni oli jo keskiviikkona! 10 tunnin vuoro meni hyvin ja kaikki työntekijät vaikuttavat todella mukavilta. Toivon, että saisin töistä myös uusia ystäviä.


Samaan syssyyn varasin itselleni asuntonäytön, jota kävin katsomassa tiistaina. Muutto on sunnuntaina, joten tänään minun piti vaihtaa hostellia. Tämä uusi hostelli, Surfside Backpackers, on paljon parempi kuin se missä olin aiemmin. Toki Surfside on kalliimpi, mutta täällä on paljon paremmat yleiset tilat sekä parempi ilmapiiri. 

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home