Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Friday 30 December 2016

10 x MAKES ME HAPPY

thumb_PA250968_1024-2thumb_PB051195_1024-2DSC03353-2thumb_PA250925_1024-2thumb_PA250823_1024-2

Päätin koota muutamia pieniä asioita, jotka ovat viimeaikoina ilahduttaneet mua. Kuvituksena kuvia Bondi Beachilta.

1. Sain töissä ylennyksen, ja tästä lähtien olen ravintolamme supervisor! Titteli vastaa suunnilleen vuorovastaavaa, ja tarkoittaa toki myös palkankorotusta eli lisää rahaa matkakassaan! Sain kyllä myös aika paljon lisävastuuta, mutta eiköhän tästä selvitä.

 2. Tove Lo:n uusi Lady Wood -albumi!!! Jätin tän postauksen pariksi viikoksi roikkumaan, joten nyt oon kyllä jo kerennyt kyllästyä siihen, haha!

3. Kämppikseni kellarista löytämä tuuletin, joka tekee kuumista öistä huomattavasti siedettävämpiä. 

4. Tehtiin vihdoin meidän kämpille siivousvuorolista, joten täällä on nyt ihanan siistiä. Toivottavasti tää myös pitää. 

5. Löysin ihan meidän vierestä kuntosalin, joka on vasta epävirallisesti auki. Ilmastointia ei siellä vielä ole, mutta jäsenyydestä ei myöskään tarvitse maksaa yhtään mitään ennen virallisia avajaisia. Tää tilanne on jatkunut jo reilun kuukauden, eli ihan kivasti on tullut säästettyä.

6. Kämppikseni meikkipussista löytyi kynsilakka, joka sopii täydellisesti lempipaitani väriin! Kauniisti kun pyysin, sain lainata. Luulen, että tuun vielä omimaan kyseisen putelin kokonaan itselleni, haha.

7. Vaikka töitä piisaa, vapaapäiville löytyy Sydneyssä aina jotain tekemistä. Mun mielestä on kiva tehdä pieniä tutkimusmatkoja lähiseudulle, vaikka esim ihan vieressä sijaitseva keskuspuistokin, Centennial Parks, on myös vielä näkemättä...

8. Työkaveri kutsui mut uudenvuoden kattoterassibileisiin, joista oon aivan liian innoissani! Tää johtuu ehkä siitä,  että pelkäsin jo uudenvuoden päättyvän koti-illaksi.

9. Mun ihan hullu 13 päivän työputki alkaa kohta olla ohi. Oon tehnyt tosi pitkiä päiviä, joten panokset alkaa kieltämättä vähän loppua, varsinkin kun meillä on ollut todella kiireistä viimeisen viikon ajan. Päättyispä ihmisten lomat jo niin menisivät töihin ja koteihinsa eikä rannalle ja ravintoloihin!

10. Jouluna tosiaan iski koti-ikävä, mutta sekin on jo selätetty. Oon tässä jo kovin suunnitellut mahdollisesti maaliskuulle osuvaa East Coast -roadtrippiä, enkä malta odottaa ajan kuluvan (ja matkakassan kertyvän..). Matkakaveri tosin vielä uupuu, mutta eiköhän sellainen jostain löydy. Tai sitten meen yksin.


Sorry guys, only in Finnish this time. I feel lazy. Enjoy the photos xx

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home