Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Friday 20 March 2015

EKAT KUULUMISET MÜNCHENISTÄ


P3030038P3040134P3080261

Hengissä ollaan, juuri ja juuri. Tämä Saksa tuntuu olevan aivan kehitysmaa tietotekniikan suhteen. Oon sinnitellyt täällä ilman nettiä päälle pari viikkoa ja nyt vihdoin sain hommattua nettitikun ja pääsen vähän postailemaankin. Ei siinä, eihän mulla olisi edes ollut aikaa istua kotona koneella. Kaikki päivät on vietetty kaupungilla ja ihanissa puistoissa istuskellen. Täällä on kerennyt tapahtua sen verran paljon, että en tässä postauksessa mene enempää yksityiskohtiin, sillä en edes tiedä mistä alottaisin. Halusin kuitenkin tulla päivittämään parit kuvat ihan vaan pohjustuksena tulevalle. Tähän asti rakastan kaikkea Münchenissä (paitsi internetiä) ja mulla on jo nyt tosi paljon hyviä kavereita täällä. Vaikka olen ollut täällä vasta hiukan yli kaksi viikkoa, ollaan jo käyty Itävallassa muutaman päivän laskettelureissulla, Saltzburgissa ja Neuschwansteinin linnassa. Teen niistä vielä erilliset postaukset, sillä erityisesti noilla reissuilla on tullut otettua tuhottomasti kuvia, ja niiden läpikänyti tulee viemään jonkin verran aikaa. Tänään mulla alkoi koulu, ja tunnit joilla olin, vaikuttivat onneksi ihan mielenkiintoisilta. Silti olen iloinen, että mulla on oikeastaan aika vähän koulua, joten voin keskittyä vaan kaikkeen kivaan ja elämäni elämiseen!

I have arrived in Munich a bit more than two weeks ago, but only got internet access today. So much has happened during the past two weeks that I don't even know where to start. I went skiing in Austria, traveled to Salzburg and went to see the Neuschwanstein Castle. I will make separate posts about these trips because I have so much to tell you about them. Well, of course I have spent a lot of time here in Munich, too and I LOVE it! Also my school started today and the classes I take actually seem quite interesting. Still, I'm grateful that I don't have that many classes so I can just concentrate on living my life. 


Ps. Beer doesn't taste that bad anymore

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home