Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Friday 13 February 2015

KIIRA KORPI


IMG_1371 IMG_1384 IMG_1386

Tähän asti mulla on ollut ihan loistava viikko, sillä ihana Riikka on ollut mun seurana päivästä toiseen. Ollaan jo yli vuoden ajan puhuttu, että pitäisi käydä Rautatientorin luistelukentällä pyörähtämässä. Koska eilen oli niin ihana ilma ja taivaan merkit oli muutenkin kohdallaan, päädyimme vihdoin toteuttamaan suunnitelman. Aluksi pelkkä pystyssä pysyminenkin tuntui hankalalta, mutta loppua kohden meno alkoi hieman helpottua. Kokeilin vitsillä jotain pieniä temppuja, joita olen joskus ala-asteella oppinut kavereiltani. Vaaka nyt melkeen meni, vaikka jalat onkin aika koukussa, haha! Vuokrattiin luistimet kuudella eurolla ja pääsymaksu oli opiskelijalle 4 €, eli ei ihan ilmaista ollut, vaikka olin jostain syystä niin kuvitellut. Mua ei kuitenkaan haitannut ollenkaan, sillä raha on tehty käytettäväks ja elämä elettäväks! Tosta on tainnut jopa muodostua mun motto viimeaikoina...

Mua on nyt hirveesti stressannut vaihto-opiskeluasiat. Sopivien kurssien löytäminen tuntuu hankalalta ja kunnollisen asunnon löytäminen lähes mahdottomalta. Meinasin jo heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa, mutta sitten otin järjen käteen ja päätin olla lannistumatta. Kyllä mä pärjään ja kaikki järjestyy! Edessä on joka tapauksessa mahtavat viisi kuukautta.

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home