Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Sunday 1 February 2015

ERÄJORMA


P2010126 P2010102P2010059

Vanhat linnanrauniot eivät suinkaan ole minun ja poikaystäväni ainoa omituinen kiinnostuksenkohde. Tykätään molemmat hirveesti myös "eräjormailla", eli siis hengailla luonnossa. Tänään päätettiin lähteä Teijon luonnonsuojelualueen yhdelle laavulle grillaamaan makkaraa. En ole mikään makkarafani, mutta sitä on helppo grillata, joten menkööt. Oli ihana ilma: lunta satoi, ei tuullut yhtään ja lämpötila oli ideaalinen. Matka laavulle oli kuitenkin se varsinainen seikkailu, sillä parkkipaikalle johtavaa tietä ei oltu aurattu lainkaan. Auto hyppi ja pomppi ja välillä olin ihan varma, että kohta ollaan ojassa. Onneksi niin ei kuitenkaan päässyt käymään, kiitos taitavan kuskin! Jos mä olisin ollut ratissa, niin kohtalo olisi voinut olla hyvinkin erilainen...

Aiemmassa postauksessa pohdin ruokailuni tulevaisuutta. Yksi lempibloggaajistani, varmaan jo monelle tuttu Aino, julkaisi tänään Beach Body -haasteensa ruokavalion. En ehkä ihan täysin tuota tule noudattamaan, mutta ajattelin käyttää sitä pohjana ja sitten soveltaa itse loput. Ajattelin kuitenkin kokeilla, että miltä se paljon puhuttu vihersmoothie oikein maistuukaan... Innolla odottelen myös, miltä kyseisen haasteen treeniohjelma tulee näyttämään!  Kävin tänään myös pitkästä aikaa (4pv tauko, haha) salilla. Mulla ei ollut puoliakaan tavaroistani mukana, ja olinkin ihan kujalla koko treenin ajan. Yritin tehdä etukyykkyä maven painoilla, ja ihmettelin kovasti, miksi kädet ei meinaa jaksaa. Sitten tajusin, että mulla on ihan väärät painot! No, selvisin kuitenkin hengissä treenistä ja venyttelin kerrankin kunnolla. Hyvää sunnuntai-illan jatkoa teille!

Labels: , , , ,

2 Comments:

Anonymous renja said...

Tää postaus vaan pahensi mun kaipuuta päästä eräjormailemaan taas oikein kunnolla! Olin kesällä viikon Lapissa vaeltamassa ja se oli jotain maailman parasta. Ikävä sitä fiilistä erämaan keskellä. Varmaan täytyy tyytyä tällaiseen pienempään retkeen :)

6 February 2015 at 23:25  
Anonymous Lilja said...

Mä en oo koskaan päässyt käymään Lapissa, mutta toivon kovin, että joskus vielä. Siellä on varmaan niin siistiä! Ja kannattaa joo kokeilla tommosta ihan pientä reissua, virkistää kivasti! :)

8 February 2015 at 11:14  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home