Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Sunday 22 March 2015

MUNICH FUN VIA PHONE

kottiopäiteee

Alpeilta kotin palatessa oli vähän vilu varpaista...GORILLA! // Kotiin baarista ja ihme photobombaaja taustalla // Yhtenä iltana oli ihana auringonlasku, mutta eihän se näyttänyt yhtään niin upealta kun otin siitä kuvan // Alppimaisemat oli kyllä ihan henkeäsalpaavat, kuten tämäkin kuva todistaa!

pdapimpadabum

Edes hiukan muodinmukaisemmat kävelykengät mulle. Hintaa näillä popoilla oli vaan 59€ eli ihan sairaan halvalla lähti mun mielestä // Tytööt <3 // Kennedy's Irish Bar perjantaina // Kukat on täällä halpoja, joten oon innostunut ostamaan tulppaaneita kotiin

ugibugiigiuu

Ulkona satoi vettä, joten piti suojautua // Kerrankin olin valmistautunut lähtemään ulos enkä mennyt suoraan koulusta tai ollut muuten ihan kodittoman reppureissaajan näköinen.. // Keskiviikkodönerit Englischer Gartenissa // Mulla on ollut yksi aika raivostuttava kouluprojekti meneillään, mutta onneksi sekin on nyt selätetty.

Eli tämmöistä tänne kuuluilee! Hirveesti menoa ja suunnitelmia koko ajan, mutta musta se on vaan ihanaa. Rahanmenoa ei voi täällä estää, joten pistänkin tästä pari tonttua opintolainaa tulemaan ihan justiinsa....

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home