Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Lilja Lumilla

Friday 7 November 2014

BE YOUR OWN MOTIVATION


Omaa kehitystä on vaikea havaita, ja siksipä välillä on ihan hyvä ottaa itsestään kehityskuvia. Tässä postauksessa nähdään hiukan mun omaa kehitystä kuvien muodossa. Oon aika laiska ottamaan näitä kuvia kun yleensä oma kuva näyttää kamerassa niin rumalta verrattuna siihen miltä se peilistä näyttää, hah. Nää kaikki kuvat on ihan muokkaamattomia, että niitä pystyisi vertailemaan mahdollisimman helposti. Joissain teitty valotus vääristää, mutta mulla on salilla vakkarivessa kuvien ottamista varten, niin valaistus on suurimmassa osassa sama. Kuvista sitten huomaakin, että ei sitä rautaa ole ihan turhaan taottu, kai. Pitkä matka on kuitenkin siihen unelmavartaloon vielä...

Budapestistä palattuani mun maailmankirjat ovat menneet ihan sekaisin. Aloitin työt uudessa pizzapaikassa, Splizzeriassa, josta kerron kyllä myöhemmin lisää. Oon syönyt mitä sattuu. Oon lintsannut koulusta kun en  vain ole jaksanut mennä. Ja en ole treenaillut. Varsinainen oravanpyörä. Salikorttikin on tainnut mennä umpeen, mutta nyt lähden treenaamaan olkapäitä pitkästä aikaa. Ensin ajattelin treenaavani jalkoja, mutta yöllä iski ihan jäätävä suonenveto, niin vasen pohje on vieläkin ihan rikki. Onneksi Zeropointit auttaa :)

haban kehitys
ojentaja kehitys

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home